Wycieczka do Międzyrzeckiego Rejonu Umocnionego

międzyrzecki rejon umocniony (5)

międzyrzecki rejon umocniony (6)

międzyrzecki rejon umocniony (7)

W środę, 22 kwietnia pojechałam na wycieczkę z uczniami z mojej szkoły do Międzyrzeckiego Rejonu Umocnionego i powiem szczerze, że byłą to jedna z fajniejszych szkolnych wycieczek, w których brałam udział (i nawet dzieciaki były super grzeczne:-) Po bunkrach oprowadzał nas pan Tadeusz Świder, który był niesamowitym przewodnikiem i opowiadał tak, że wszyscy byli zaciekawieni.

Kiedy zaczęłam schodzić w dół bunkrów było mi dość…dziwnie. Jakoś tak ciasno;-/ Nie mam żadnej klaustrofobii, i na szczęście po kilku minutach już było ok. Bunkry zrobiły na mnie ogromne wrażenie. Byłam po raz pierwszy w takim miejscu i jak tak patrzyłam na te wszystkie korytarze, to od razu mi się poprzypominały różne, ciekawe horrory;p Oj, nie chciałabym zostać tam sama po ciemku. Dodatkową atrakcją z bunkrach był przejazd drezyną.

międzyrzecki rejon umocniony (1)

Kiedy wyszliśmy na światło dzienne, na dzieciaków czekało strzelanie z wiatrówki, ognisko z przepysznymi kiełbachami oraz przejazd wojskowym transportem BTR- rany julek, jak mi się ta przejażdżka podobała!!! Dawno się tak nie darłam i uśmiałam jak podczas tego przejazdu! Prędkość jaką osiągał ten pojazd była mega kosmiczna- polecam każdemu!!!

międzyrzecki rejon umocniony (2)

międzyrzecki rejon umocniony (3)

międzyrzecki rejon umocniony (4)

